Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!
- Zarządzanie zespołem:
- Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników.
- Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji.
- Oceny pracowników i feedback.
- Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami.
- Realizacja celów sprzedażowych i utrzymanie wysokiej efektywności.
- Obsługa systemu CRM.
- Wsparcie klienta i współpraca z partnerami:
- Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi.
- Rozwiązywanie problemów oraz doradztwo produktowe.
- Zarządzanie reklamacjami i zwrotami.
- Budowanie trwałych relacji z klientami i partnerami.
- Analiza i raporty:
- Monitorowanie wskaźników obsługi i identyfikacja obszarów do poprawy.
- Przygotowywanie raportów oraz prezentacji dla zarządu.
- Inicjowanie działań umacniających jakość obsługi klienta.
- Inne zadania:
- Współpraca z różnymi działami firmowymi.
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
- Śledzenie trendów w obsłudze klienta.
- Poszukiwanie nowych metod poprawy obsługi.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze sprzedaży.
- Biegła znajomość MS Office i CRM.
- Umiejętności lidera i organizatora.
- Analizowanie, samodzielność i efektywne zarządzanie czasem.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Preferowane doświadczenie w sektorze IT.
- Preferowana znajomość języka angielskiego.
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkową prowizją.
- Dobre warunki socjalne i możliwość rozwoju.
- Wprowadzenie do zadań przez doświadczonych pracowników.
- Możliwość pracy zdalnej i szereg benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, bonusy świąteczne itd.).
- Bonusy i system premiowy.
- Wygodna lokalizacja i nowoczesne biuro.
- Ubezpieczenie na życie.
- Karta sportowa.
Podobne oferty:
09.11.2024
Kierownik Działu Utrzymania Klienta
Firma: G DATA Software Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom. Rozwijanie i...
04.11.2024
Kierownik Działu Sprzedaży
Firma: KRAFT Deckensysteme Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Zawodzie 24
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w systemie CRM. Warunki pracy: Oficjalne zatrudnienie (Umowa o prace). Konkurencyjne...