Kierownik Działu Utrzymania Klienta

Firma G DATA Software od ponad 35 lat dostarcza wysoko zaawansowane rozwiązania technologiczne w zakresie bezpieczeństwa sieciowego. Produkty G DATA są stale poddawane niezależnym testom i nagradzane za swoje osiągnięcia, dzięki temu mamy pewność, że dajemy klientom najlepsze rozwiązania w zależności od ich potrzeb.

Rozwój firmy jest dla nas niezwykle ważny, dlatego poszukujemy ambitnej, sumiennej i nastawionej na rozwój osoby na stanowisko w jednym z naszych działów w Polsce. Poznajmy się!
Kierownik Działu Utrzymania Klienta
Miejsce pracy: Szczecinek
 
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zespołem:
    • Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników.
    • Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji.
    • Oceny pracowników i feedback.
    • Tworzenie procedur obsługi klienta i zarządzanie konfliktami.
    • Realizacja celów sprzedażowych i utrzymanie wysokiej efektywności.
    • Obsługa systemu CRM.
  • Wsparcie klienta i współpraca z partnerami:
    • Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi.
    • Rozwiązywanie problemów oraz doradztwo produktowe.
    • Zarządzanie reklamacjami i zwrotami.
    • Budowanie trwałych relacji z klientami i partnerami.
  • Analiza i raporty:
    • Monitorowanie wskaźników obsługi i identyfikacja obszarów do poprawy.
    • Przygotowywanie raportów oraz prezentacji dla zarządu.
    • Inicjowanie działań umacniających jakość obsługi klienta.
  • Inne zadania:
    • Współpraca z różnymi działami firmowymi.
    • Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
    • Śledzenie trendów w obsłudze klienta.
    • Poszukiwanie nowych metod poprawy obsługi.
Oczekiwania:
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze sprzedaży.
  • Biegła znajomość MS Office i CRM.
  • Umiejętności lidera i organizatora.
  • Analizowanie, samodzielność i efektywne zarządzanie czasem.
  • Znajomość technik sprzedaży.
  • Preferowane doświadczenie w sektorze IT.
  • Preferowana znajomość języka angielskiego.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z dodatkową prowizją.
  • Dobre warunki socjalne i możliwość rozwoju.
  • Wprowadzenie do zadań przez doświadczonych pracowników.
  • Możliwość pracy zdalnej i szereg benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, bonusy świąteczne itd.).
  • Bonusy i system premiowy.
  • Wygodna lokalizacja i nowoczesne biuro.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Karta sportowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.11.2024

Kierownik Działu Utrzymania Klienta

Firma: G DATA Software Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecinek

Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji. Przeprowadzanie ocen okresowych i udzielanie informacji zwrotnej pracownikom. Rozwijanie i...

Więcej informacji

04.11.2024

Kierownik Działu Sprzedaży

Firma: KRAFT Deckensysteme Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Zawodzie 24

Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w systemie CRM. Warunki pracy: Oficjalne zatrudnienie (Umowa o prace). Konkurencyjne...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia