Dla lidera branży RTV/AGD/IT poszukujemy:
- Zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań).
- Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów.
- Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy.
- Współpraca z innymi działami i dbanie o dobry wizerunek firmy.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Bardzo dobra znajomość procesów sprzedaży.
- Silna orientacja na realizację celów biznesowych (KPI).
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Samodzielność i proaktywność w działaniu.
- Umowę o pracę bez okresu próbnego.
- Atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników.
- Szkolenia menadżerskie.
- Możliwość awansu.
- Benefity:
- Zniżki na zakupy.
- Premia świąteczna.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie karty MultiSport.
- Nagroda jubileuszowa.
- Opieka fundacji.
- Wyprawka dla Twojego nowo narodzonego dziecka.
Podobne oferty:
01.05.2025
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: podlaskie / Łomża, CH Veneda
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i zarządzanie podległym zespołem...
01.05.2025
Menadżer Sklepu
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Twój zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji towaru; Dbanie o rozwój...
01.05.2025
Kierownik Elektromarketu
Firma: PeoplePro
Lokalizacja: śląskie / Ustroń
Zarządzanie zespołem (m.in. rekrutacja, wdrażanie i motywowanie pracowników, dbanie o ich rozwój, delegowanie i rozliczanie z zadań). Budowanie zespołu zdolnego do realizacji założeń biznesowych. Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi Klientów. Kontrola przestrzegania standardów i procedur firmy....