Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Profesjonalnego i Projektowego

Dołącz do ekipy jako
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta Profesjonalnego i Projektowego
Miejsce pracy: Mirków

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!


Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę. 


Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.


Znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Kogo szukamy?
  • lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
  • posiadasz doświadczenie na stanowisku menedżerskim związanym ze sprzedażą i z realizacją usług
  • potrafisz wdrażać projekty i łączyć procesy w obszarze handlu i usług
  • masz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień
  • masz doświadczenie w pozyskiwaniu i w długofalowej współpracy z klientami B2B, profesjonalistami i fachowcami
  • cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
  • potrafisz organizować pracę swoją i innych
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji
  • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami
  • współpraca ze wszystkimi działami w sklepie oraz dedykowanym zespołem w centrali
  • odpowiedzialność za wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych usług i produktów np. OZE
  • budowanie długotrwałych relacji z klientami i promowanie programu lojalnościowego
  • dbanie o wysoki standard obsługi klienta, monitorowanie wskaźników efektywności standardów obsługi i poszukiwanie nowych rozwiązań w celu ich doskonalenia
  • zarządzanie podległym zespołem , rozwój ,motywowanie oraz dbanie o dobrą atmosferę w pracy
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premię za progresję;
  • udział w wynikach i akcjonariat;
  • fundusz mieszkaniowy;
  • dofinansowanie do termomodernizacji;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • prywatna opieka medyczna;
  • eTutor - platforma do nauki języków obcych;
  • kafeteria benefitów MyBenefit;
  • rabat na zakupy;
  • telefon służbowy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl

Podobne oferty:

10.03.2025

Sales Team Leader with English and Swedish/Norwegian/Danish/Finnish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Wola

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics are achieved at a minimum...

Więcej informacji

10.03.2025

Sales Manager

Firma: KRAFT Deckensysteme Poland Sp. z o.o

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Praca w biurze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00 (bez nadgodzin). U nas znajdziesz terminowe i godne wynagrodzenie, oficjalne zatrudnienie, nowoczesne i komfortowe biuro, pyszną kawę, bezpłatne szkolenie i wprowadzenie. Co będziemy Ci powierzać: Komunikacja (obsługa) gorących leadów. Kalkulowanie...

Więcej informacji

08.03.2025

Kierownik działu sprzedaży, przedstawiciel handlowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Police

kierowanie działem sprzedaży- obsługa klienta, współpraca z pracownikiem salonu sprzedaży, nadzór nad realizacją posprzedażowąpełnienie roli przedstawiciela handlowego - wizyty u klientów detalicznych i biznesowych na obszarze woj. zachodniopomorskiego Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia