Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center

Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Pacjenta w Contact Center
Lokalizacja: Białystok, ul. Fabryczna 4

  

 

Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku.

Twoją rolą będzie:
  • nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku,
  • dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy,
  • rozwiązywanie bieżących problemów, dbanie o dobrą i przyjazną atmosferę pracy,
  • realizacja celów efektywnościowych, jakościowych i budżetowych,
  • rozliczanie wyników pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi systemami premiowymi,
  • rozwijanie i poszerzanie kompetencji podległych pracowników i zespołów zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju,
  • przygotowywanie raportów i analiz dotyczących pracy Contact Center,
  • rozwijanie dobrej współpracy z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami zewnętrznymi.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym 2-letnie na stanowisku menadżerskim - preferowane doświadczenie w pracy w Contact Center,
  • wykształcenie wyższe, 
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel oraz Power Point,
  • samodzielność, umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu, 
  • umiejętność szybkiego i skutecznego działania pod presją czasu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
My zadbamy o:
  • szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED – Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych.
  • rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
  • wdrożenie do pełnienia nowej roli,
  • work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
  • zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie – jesteśmy liderem branży medycznej,
  • dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
W Grupie LUX MED tworzymy środowisko pracy, w którym każdy może czuć się sobą – niezależnie od wieku, płci czy stanu zdrowia. Nasz proces rekrutacyjny jest neutralny płciowo i zapewnia równe szanse wszystkim aplikującym.


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Kursy języka angielskiego
  • Profesjonalne szkolenia
  • Przejrzyste ścieżki rozwoju
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pomoc prawna
  • Program Poleceń

Podobne oferty:

10.12.2025

Team Leader with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service meets contract KPIs and...

Więcej informacji

04.12.2025

Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji Organizacja...

Więcej informacji

25.11.2025

Kierownik / Kierowniczka Call Center Szpitali

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​ przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI) oraz sprzedażowych, planowanie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia