Praca w Contact Center LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku.
- nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem biura Contact Center w Białymstoku,
- dbanie o przestrzeganie przez pracowników obowiązujących procedur i standardów pracy,
- rozwiązywanie bieżących problemów, dbanie o dobrą i przyjazną atmosferę pracy,
- realizacja celów efektywnościowych, jakościowych i budżetowych,
- rozliczanie wyników pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi systemami premiowymi,
- rozwijanie i poszerzanie kompetencji podległych pracowników i zespołów zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju,
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących pracy Contact Center,
- rozwijanie dobrej współpracy z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami zewnętrznymi.
- min. 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym 2-letnie na stanowisku menadżerskim - preferowane doświadczenie w pracy w Contact Center,
- wykształcenie wyższe,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel oraz Power Point,
- samodzielność, umiejętność planowania oraz organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
- umiejętność szybkiego i skutecznego działania pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED – Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych.
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie – jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Profesjonalne szkolenia
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Ubezpieczenie na życie
- Pomoc prawna
- Program Poleceń
Podobne oferty:
10.12.2025
Team Leader with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service meets contract KPIs and...
04.12.2025
Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji Organizacja...
25.11.2025
Kierownik / Kierowniczka Call Center Szpitali
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI) oraz sprzedażowych, planowanie...