poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
- Współtworzenie Customer Experience w organizacji,
- Opracowywanie planów i prioryteryzacja inicjatyw związanych z podnoszeniem satysfakcji klienta,
- Nadzór i wsparcie w procesie wdrażania wybranych inicjatyw proklienckich,
- Analizę trendów i potrzeb klientów,
- Ilościową i jakościową analizę informacji pochodzących z różnych źródeł.
- Umiejętność prezentacji pomysłów i proponowanych rozwiązań,
- Samodzielne, kompleksowe prowadzenie projektów,
- Skuteczna współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i zewnętrznymi interesariuszami,
- Propagowanie kultury klientocentrycznej w organizacji,
- Inicjowanie nowych rozwiązań proklienckich i analiza ich potencjału biznesowego,
- Monitorowanie realizacji inicjatyw w zespole,
- Język angielski poziom B2.
- Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
- Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
- Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
- Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
- Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
- Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Podobne oferty:
11.07.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Podleśna 61
Rekrutacja do S zpitala Specjalistycznego MAVIT, który znajduje się przy ul. Podleśnej 61 w Warszawie. Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie; stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; kompleksowo wyposażone stanowisko pracy w wielospecjalistycznym i...
10.07.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
09.07.2025
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Swadzim
Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy. Aktywne...