Kierownik przedstawicieli handlowych

Chcesz być częścią innowacyjnej i szybko rozwijającej się firmy z branży FMCG? Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Sales & Merchandising Supervisor, która dołączy do dynamicznego zespołu naszego partnera i pomoże odnieść sukces jego markom na rynku.


Kierownik przedstawicieli handlowych
Miejsce pracy: Poznań
Obowiązki:
  • Kierowanie i nadzorowanie zespołu przedstawicieli handlowych i merchandisingowych;
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży w celu osiągnięcia i przekroczenia celów;
  • Optymalizacja rozmieszczenia produktów, poziomów zapasów i ekspozycji promocyjnych w sklepie;
  • Analizowanie danych sprzedażowych i trendów rynkowych w celu podejmowania decyzji dotyczących merchandisingu.
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży i merchandisingu w branży FMCG;
  • Udowodnione umiejętności przywódcze i umiejętność zarządzania zespołem;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne;
  • Analityczny sposób myślenia z naciskiem na podejmowanie decyzji w oparciu o dane.
Nasz partner oferuje:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie z premiami uzależnionymi od wyników;
  • Możliwość pracy dla jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży;
  • Samochód służbowy i telefon;
  • Możliwości rozwoju zawodowego;
  • Wspierające środowisko zespołowe z perspektywami rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

16.11.2024

Dyrektor Regionu

Firma: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: lubuskie /

Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych Organizacja szkoleń, konferencji czy spotkań Rozwijanie sieci dystrybucji Zarządzanie budżetem marketingowym Nasze wymagania Wykształcenie wyższe (rolnicze lub pokrewne) Komunikatywna znajomość języka angielskiego Zainteresowanie rolnictwem

Więcej informacji

16.11.2024

Dyrektor Regionu

Firma: Timac Agro Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: zachodniopomorskie /

Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych Organizacja szkoleń, konferencji czy spotkań Rozwijanie sieci dystrybucji Zarządzanie budżetem marketingowym Nasze wymagania Wykształcenie wyższe (rolnicze lub pokrewne) Komunikatywna znajomość języka angielskiego Zainteresowanie rolnictwem

Więcej informacji

15.11.2024

Regionalny Manager Sprzedaży B2C

Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.

Lokalizacja: podkarpackie /

Zakres obowiązków: Rozwój zespołu sprzedażowego w podległym regionie Realizacja zespołowych celów sprzedażowych Szkolenie i wdrażanie Doradców Handlowych w terenie Wspieranie i motywowanie swojego zespołu Analizowanie i monitorowanie trendów na rynku OZE Wymagania: Posiadasz doświadczenie w branży OZE oraz w...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia