




- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy
- Osiąganie ustalonych celów sprzedaży
- Zarządzanie zespołem
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Utrzymanie standardów prezentacji produktów
- Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu
- Przygotowywanie raportów miesięcznych
- Motywowanie zespołu
- Zarządzanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w celu zapewnienia odpowiedniej pracy salonu
- Mieć doświadczenie na podobnym stanowisku
- Być zorientowani na realizację celów
- Łatwo nawiązywać kontakty
- Posiadać kreatywność, być przyjaznym i cierpliwym
- Chcieć się rozwijać
- Mile widziana jest znajomość trendów i zainteresowanie modą
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie składa się z podstawy i premii zależnej od wyników sprzedażowych.
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającym się zespole.
- Rabaty pracownicze.
Podobne oferty:
08.10.2025
Kierownik Salonu Sprzedaży
Firma: Villaro
Lokalizacja: pomorskie / Kwidzyn
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie raportów miesięcznych...
08.10.2025
Lider Zespołu Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu na...
08.10.2025
Lider Zespołu Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu na...