Ogłoszenie numer: 9285218, z dnia 2024-10-04
Klient portalu Praca.pl
Kierownik Salonu
Miejsce pracy: Częstochowa
Opis stanowiska
- Zarządzanie salonem sprzedaży
- Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu
- Dbałość o realizację planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientów zgodnie ze standardami
- Praca ze wskaźnikami sprzedażowymi
- Codzienna praca z kolekcją i dbałość o VM
Wymagania
- Doświadczenie minimum pół roku na stanowisku Kierownika Salonu w branży fashion
- Świetnie rozwinięte umiejętności motywowania pracowników
- Zaangażowanie w rozwój swoich pracowników
- Posiadanie wysokiej orientacji na wyniki
- Umiejętności analityczne
Oferujemy
- Pracę w prestiżowym salonie
- Premie za realizację wyników
- Umowa o pracę
- Kompleksowy program szkoleniowy
- Uniform służbowy po okresie próbnym
- Zniżki na produkty
- Benefity: kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, program poleceń i inne.
Podobne oferty:
06.10.2024
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Dąbrowskiego
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i zarządzanie podległym zespołem...
04.10.2024
Kierownik Sklepu
Firma: SKLEPY KOMFORT S.A.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz, ul.Jagiellońska 85
Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem (kilka osób) Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta Dbałość o standardy ekspozycyjne i porządek Inicjowanie działań mających na celu zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego...
04.10.2024
Kierownik Sklepu
Firma: SKLEPY KOMFORT S.A.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, ul.Jasnogórska 2a
Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych Zarządzanie podległym personelem (kilka osób) Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta Dbałość o standardy ekspozycyjne i porządek Inicjowanie działań mających na celu zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego...