




- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardem
- Dbałość o porządek i standardy ekspozycyjne
- Dbałość o rozwój kompetencji pracowników
- Przygotowywanie dokumentów miesięcznych
- Motywowanie pracowników
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową
- Współpraca z kierownikiem regionalnym w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Salonu - wg wskazań standardów i procedur obowiązujących w sieci
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- Jesteś zorientowany na osiąganie wyznaczonych celów
- Łatwo nawiązujesz kontakty
- Cechuje Cię kreatywność, przyjazne usposobienie oraz cierpliwość
- Chcesz się rozwijać
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą będą dodatkowym atutem
- umowa o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od obrotów) + zniżka pracownicza na zakupy
- zapewniamy stabilną pracę w przyjaznym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się zespole ludzi
Wszyscy pracownicy sieci VILLARO objęci są programem Badania Tajemniczego Klienta, nowozatrudniona osoba również będzie podlegała takim audytom.
Podobne oferty:
20.04.2025
Kierownik sklepu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Lokalizacja: podkarpackie / Dębica
-ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRAWIDŁOWE DZIAŁANIE SKLEPU-ZAMÓWIENIA-PLANOWANIE I REALIZACJA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inne Wymagania inne: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W BRANŻY SPOŻYWCZEJ .
20.04.2025
Kierownik sklepu
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Lokalizacja: lubelskie / Tereszpol-Zygmunty
- zarządzanie sklepem - zarządzanie personelem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
20.04.2025
Kierownik sklepu
Firma: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
- odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymanie standardów w sklepie;- przestrzeganie procedur;- dbanie o rozwój biznesu-sprzedaż i marża;- odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów;- odpowiedzialność za jakość i świeżość produktów;- skuteczne zarządzanie zespołem - planowanie pracy,...