Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Twój zakres obowiązków
- koordynacja współpracy z Klientami (w tym analiza rynku, rozbudowa portfolio Klientów),
- kierowanie grupą podległych przedstawicieli,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych,
- tworzenie raportów, ocen i analiz oraz planu optymalizacji procesów sprzedażowych,
- dbałość o ciągły rozwój kwalifikacji własnych oraz podległego zespołu,
- planowanie, zarządzanie i kontrola budżetu,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, organizacyjne i analityczne,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata,
- orientacja na realizację celów,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera –pakiet MS Office (w szczególności MS Excel),
- dążenie do osiągania jak najwyższych standardów oraz wyników pracy własnej, a także podległego zespołu,
- dyspozycyjność i zaangażowanie w wykonywanie swoich obowiązków.
Mile widziane
- znajomość branży FMCG,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące – otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Podobne oferty:
06.11.2025
Zastępca Kierownika Sprzedaży Art. Wyposażenia Wnętrz (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: pomorskie / Rumia
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur...
06.11.2025
Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży
Firma: Prudential Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa, pl. Daszyńskiego 4
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz zespołu, koordynacja sprzedaży...
06.11.2025
Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży
Firma: Prudential Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Marcelińska 90
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz zespołu, koordynacja sprzedaży...