poszukujemy doświadczonej i zaangażowanej osoby na stanowisko:
- Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta
- Nadzór nad efektywnością pracy zespołu
- Raportowanie wyników do Zarządu
- Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój
- Rekrutacja nowych pracowników
- Tworzenie harmonogramów pracy
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact Center lub zespołem sprzedażowym
- Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność organizacji pracy
- Orientacja na wynik
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Mile widziane podstawy marketingu
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się placówce
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
Podobne oferty:
09.05.2025
Koordynator Call Center Szpitali
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok, ul. Fabryczna 4
Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie: koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie efektów pracy zespołu, realizacja postawionych celów sprzedażowych przez...
09.05.2025
Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów, Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych, Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów, Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom, Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole. Doświadczenie w...