
- Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy)
- Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- Nadzorowanie współpracy z laboratoriami
- Ścisła współpraca z działami laboratoryjnym oraz handlowym
- Bieżąca obsługa klientów (udzielanie odpowiedzi na zapytania, rozwiązywanie reklamacji, zarządzanie portalem klienta)
- Planowanie i monitorowanie procesów logistycznych
- Wdrażanie nowych projektów oraz optymalizacja procesów operacyjnych
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz statystycznych
- Realizacja niezbędnych obowiązków administracyjnych
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, szczególnie w zarządzaniu zespołem lub projektami w branży badań żywności
- Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie bezpieczeństwa żywności lub pokrewne (m.in. technologia żywności, mikrobiologia, biotechnologia, chemia)
- Zdolność podejmowania decyzji i skuteczne rozwiązywanie problemów
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Samodzielność oraz doskonała organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Mile widziana znajomość normy ISO/IEC 17025
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Pełne ubezpieczenie medyczne finansowane przez pracodawcę
- Elastyczne godziny pracy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Dofinansowanie wypoczynku (tzw. wczasy pod gruszą)
- Karty pieniężne przed świętami
- Dynamiczne środowisko pracy
- Możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym (płatne przez pracownika)
Oferta dotyczy pracy stałej.
Podobne oferty:
18.02.2025
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji, pełnienie...
17.02.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Dzierżoniów
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...
17.02.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Krakowska
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...