Kierownik Zespołu Obsługi
Miejsce pracy: Wodzisław Śląski
Opis stanowiska
- Koordynacja telefonicznej obsługi pacjenta.
- Nadzór nad jakością i efektywnością obsługi.
- Tworzenie i implementacja procedur i standardów.
- Szkolenie i rozwój członków zespołu.
- Współpraca z personelem medycznym i innymi działami.
- Rozwiązywanie problemów i reagowanie na zgłoszenia pacjentów.
- Przygotowywanie raportów dotyczących efektywności zespołu.
- Raportowanie wyników do przełożonego.
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, preferowana branża medyczna.
- Umiejętności zarządzania zespołem i organizacji pracy.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne.
- Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista.
- Znajomość systemów informatycznych medycznych mile widziana.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Praca w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach.
Podobne oferty:
06.05.2025
Lider - program menedżerski (METRO Potentials)
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 186
Opis stanowiska: METRO Potentials to idealny program dla osób, które chcą pracować w międzynarodowej firmie oraz mają pasję do handlu i gastronomii. Poszukujemy autentycznych liderów, którzy dążą do osiągania wyższych celów i osobistego rozwoju. Potrzebujemy ludzi przedsiębiorczych, którzy będą inspirować i...