Firma C&A jest w czołówce marek modowych już od momentu jej założenia przez braci Clemensa i Augusta w 1841 roku. Zawsze szliśmy z duchem czasu – od wprowadzenia ubrań gotowych do noszenia, kiedy normą było szycie na miarę, do spopularyzowania minispódniczek w latach 60., wprowadzenia Com-bikini w latach 70., biobawełny na początku 2000 r. i pierwszej odzieży z certyfikatem Cradle-to-Cradle na poziomie Gold w 2017 r. – czyniąc stylowe i wysokiej jakości ubrania dostępnymi dla każdego. Podczas gdy C&A i otaczający nas świat zmieniały się przez dziesięciolecia, jedno pozostało niezmienne: nasze zaangażowanie w oferowanie zrównoważonej i jakościowej mody dla całej rodziny.
Dążymy do tego, aby przyszły przemysł modowy był bardziej innowacyjny i zrównoważony, czyli taki, który bazuje na obiegu zamkniętym i promuje pełny cykl życia odzieży od jej użytkowania po ponowne wykorzystanie i nadanie jej kolejnego życia.
C&A propaguje równe szanse dla osób o różnym pochodzeniu i tożsamości. Jesteśmy kierowani przez zrównoważony pod względem płci zarząd zaangażowany w budowanie zróżnicowanej i integracyjnej organizacji, w której każdy może stać się swoim najlepszym "ja". Nie dyskryminujemy ze względu na wiek, niepełnosprawność, tożsamość płciową, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, rasę, religię lub przekonania, status rodzicielski i rodzinny ani żadną inną cechę chronioną. Zapraszamy do składania aplikacji kobiety, mężczyzn i niebinarnych kandydatów ze wszystkich grup etnicznych i środowisk społeczno-ekonomicznych. Zachęcamy do aplikowania osoby należące do grup niedoreprezentowanych.
- Codzienna organizacja i koordynacja pracy zespołu sprzedażowego
- Nadzorowanie i dbanie o najwyższy standard obsługi klienta
- Realizacja założonych planów sprzedażowych
- Monitorowanie i wdrażanie działań promocyjnych online i offline
- Aktywne zarządzanie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- Rozwiązywanie bieżących sytuacji operacyjnych i konfliktowych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obsłudze klienta
- Wysokie umiejętności interpersonalne i nastawienie na współpracę
- Zdolność do planowania, organizowania pracy i podejmowania decyzji
- Elastyczność i umiejętność efektywnego działania w dynamicznym środowisku
- Nastawienie na rozwój, odpowiedzialność i świadomość biznesową
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie atutem
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Realne możliwości rozwoju zawodowego w ramach struktury firmy
- Pakiet benefitów pozapłacowych dostosowany do lokalnych warunków
- Dostęp do szkoleń z zakresu obsługi klienta, stylizacji i wiedzy produktowej
- Zniżkę pracowniczą na nasze produkty
- Pracę w zespole, w którym szanuje się wzajemnie i wspiera nowe pomysły
Podobne oferty:
02.10.2025
Kierownik Sklepu (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Galeria Północna
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizowanie pracy sklepu; Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie wyników sprzedaży; Obsługa Klienta zgodnie ze standardem obsługi; Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz tworzenie grafików pracy; Obsługa kasy fiskalnej; Nadzór nad...
02.10.2025
Kierownik Sklepu (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz, Galeria Amber
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizowanie pracy sklepu; Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie wyników sprzedaży; Obsługa Klienta zgodnie ze standardem obsługi; Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz tworzenie grafików pracy; Obsługa kasy fiskalnej; Nadzór nad...
02.10.2025
Zastępca Dyrektora Salonu (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Paprotna
Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji towaru; Kontrola i realizacja...