- Zarządzanie całym zespołem sklepu poprzez organizację pracy, wyznaczanie priorytetów i nadzór.
- Zapewnienie poprawnej realizacji zadań zgodnie z modelem organizacyjnym (w tym zarządzanie pracą pracowników Carrefour i firm zewnętrznych).
- Szkolenie pracowników w zakresie codziennych zadań i identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
- Zapewnienie przejrzystości i atrakcyjności sklepu (czystość, porządek, oznakowanie).
- Dbanie o zgodność wyglądu sklepu z polityką firmy i oczekiwaniami klientów.
- Zarządzanie przepływem pieniędzy w sklepie.
- Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie.
- Reprezentowanie sklepu w przypadku kontroli (PIH, Sanepid, US, UDT, Weterynarii).
- Dbanie o terminowe składanie zamówień i ciągłą dostępność asortymentu.
- Kontrola dostępności asortymentu na podstawie listy asortymentowej.
- Gwarantowanie wiarygodności stanu magazynowego poprzez nadzór nad sumiennym przeprowadzeniem inwentaryzacji.
- Kontrola jakości sprzedawanych produktów i egzekwowanie przepisów (daty przydatności, normy przechowywania).
- Analizowanie wyników, identyfikowanie problemów i podejmowanie działań w celu realizacji celów sklepu.
- Gwarantowanie przestrzegania procedur w celu unikania i ograniczania strat.
- Doświadczenia w zarządzaniu sklepem (mile widziane w branży FMCG).
- Umiejętności budowania i motywowania zespołu.
- Znajomości wskaźników ekonomicznych i umiejętności analizy danych.
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).
- Odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowania i orientacji na cel.
- Znajomości języka angielskiego (mile widziane).
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.
Podobne oferty:
02.10.2025
Kierownik Sklepu (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz, Galeria Amber
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizowanie pracy sklepu; Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie wyników sprzedaży; Obsługa Klienta zgodnie ze standardem obsługi; Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz tworzenie grafików pracy; Obsługa kasy fiskalnej; Nadzór nad...
02.10.2025
Kierownik Sklepu (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Galeria Północna
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizowanie pracy sklepu; Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie wyników sprzedaży; Obsługa Klienta zgodnie ze standardem obsługi; Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz tworzenie grafików pracy; Obsługa kasy fiskalnej; Nadzór nad...
02.10.2025
Zastępca Dyrektora Salonu (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Paprotna
Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji towaru; Kontrola i realizacja...