Kierownik Zmiany

Kierownik Zmiany
Wrocław
Twoje zadania:
  • Zarządzanie całym zespołem sklepu poprzez organizację pracy, wyznaczanie priorytetów i nadzór.
  • Zapewnienie poprawnej realizacji zadań zgodnie z modelem organizacyjnym (w tym zarządzanie pracą pracowników Carrefour i firm zewnętrznych).
  • Szkolenie pracowników w zakresie codziennych zadań i identyfikacja potrzeb szkoleniowych.
  • Zapewnienie przejrzystości i atrakcyjności sklepu (czystość, porządek, oznakowanie).
  • Dbanie o zgodność wyglądu sklepu z polityką firmy i oczekiwaniami klientów.
  • Zarządzanie przepływem pieniędzy w sklepie.
  • Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie.
  • Reprezentowanie sklepu w przypadku kontroli (PIH, Sanepid, US, UDT, Weterynarii).
  • Dbanie o terminowe składanie zamówień i ciągłą dostępność asortymentu.
  • Kontrola dostępności asortymentu na podstawie listy asortymentowej.
  • Gwarantowanie wiarygodności stanu magazynowego poprzez nadzór nad sumiennym przeprowadzeniem inwentaryzacji.
  • Kontrola jakości sprzedawanych produktów i egzekwowanie przepisów (daty przydatności, normy przechowywania).
  • Analizowanie wyników, identyfikowanie problemów i podejmowanie działań w celu realizacji celów sklepu.
  • Gwarantowanie przestrzegania procedur w celu unikania i ograniczania strat.
Nasze wymagania:
  • Doświadczenia w zarządzaniu sklepem (mile widziane w branży FMCG).
  • Umiejętności budowania i motywowania zespołu.
  • Znajomości wskaźników ekonomicznych i umiejętności analizy danych.
  • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
  • Dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office i pakiet Google).
  • Odpowiedzialności, samodzielności, zaangażowania i orientacji na cel.
  • Znajomości języka angielskiego (mile widziane).
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne, dostęp do platformy wsparcia psychicznego i fizycznego.
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad 25 lat.

Podobne oferty:

02.10.2025

Kierownik Sklepu (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz, Galeria Amber

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizowanie pracy sklepu; Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie wyników sprzedaży; Obsługa Klienta zgodnie ze standardem obsługi; Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz tworzenie grafików pracy; Obsługa kasy fiskalnej; Nadzór nad...

Więcej informacji

02.10.2025

Kierownik Sklepu (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Galeria Północna

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizowanie pracy sklepu; Realizacja planów sprzedaży; Raportowanie wyników sprzedaży; Obsługa Klienta zgodnie ze standardem obsługi; Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz tworzenie grafików pracy; Obsługa kasy fiskalnej; Nadzór nad...

Więcej informacji

02.10.2025

Zastępca Dyrektora Salonu (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, Paprotna

Twój zakres obowiązków Efektywne zarządzanie dużym zespołem pracowników; Utrzymanie najwyższego poziomu obsługi Klienta; Konsekwentna realizacja celów biznesowych; Stałe zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu; Utrzymanie zgodnych z zasadami standardów prezentacji towaru; Kontrola i realizacja...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia