- Werde unser E-Mail-Backoffice-Held für den deutschen Markt!
- Minimale Anrufbelastung, maximale Wirkung – unterstütze Kunden professionell, einfühlsam und lösungsorientiert.
- Kundenprobleme analysieren & lösen – frühere Interaktionen & interne Tools nutzen, Rückerstattungen & GDPR-Beschwerden sorgfältig bearbeiten,
- Jede Kundeninteraktion professionell & empathisch gestalten,
- Schnell & präzise zwischen mehreren Systemen navigieren
- Fließendes Deutsch (C1) & gutes Englisch (B2+/C1) in Wort & Schrift
- Top-Kommunikationsfähigkeiten & klare Lösungsformulierung
- Starkes analytisches Denken & Problemlösungskompetenz
- Geduld, Empathie & Belastbarkeit
- Tippgeschwindigkeit >150 WPM & gute Computerkenntnisse
- Bereitschaft für Vollzeit vor Ort in Szczecin!
- Welcome Bonus 4000 PLN!
- Unbefristeter Arbeitsvertrag & sichere Anstellung
- Umfassende Schulungen & Entwicklungschancen
- Attraktives Paket: private Krankenversicherung, MyBenefit, Lebensversicherung, MultiSport, frisches Obst & Pizza Days
- Klare Karrierewege & Talentförderung
- Mentorenprogramm bei CNX Academy & unbegrenzte Online-Trainings bei CNX University
- Prämien bis zu 4000 PLN für Empfehlungen
- Eine offene, vielfältige Unternehmenskultur mit zahlreichen Events vor Ort
Podobne oferty:
02.08.2025
Konsultant d/s obsługi klienta
Firma: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAREK JANUSZKIEWICZ
Lokalizacja: dolnośląskie / Ząbkowice Śląskie
Obsługa klienta, archiwizowanie dokumentów, telemarketing telefoniczny Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA KLIENTA Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:
17.07.2025
Konsultant
Firma: Urząd Statystyczny w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Warunki pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnatrz, praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego, przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez...
14.07.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią i zaangażowaniem Pomoc klientom indywidualnym i biznesowym jako pierwsza linia kontaktu Prowadzenie zadań...