- Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi;
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia;
- Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;
- Zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań;
- Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy.
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań.
- praca w dynamicznej w spółce z branży software liczącej ponad 600 osób
- możliwość udziału w inicjatywach i projektach ogólnofirmowych
- dofinansowanie do MulitiSport i MultiLife
- dofinansowanie szkoleń i studiów
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do okularów
- program wsparcia dla pracowników Wellbee
- nagrody za 14-dniowy urlop (dotyczy umowy o pracę)
- bonusy świąteczne, premie uznaniowe
- podwyżki w zależności od wyników pracy
- nagrody za zatrudnienie poleconego kandydata
- wyprawka dla dziecka
- wydarzenia dla rodzin pracowników
- elastyczne godziny i możliwość pracy zdalnej
- imprezy integracyjne, wspólne akcje sportowe
- budżet na wspólny lunch zespołu
Podobne oferty:
02.05.2025
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11
Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem Raportowanie danych w CRM Prace administracyjne Wymagania: Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów Nastawienie na...
25.04.2025
Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta i agenta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta oraz agenta, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami, identyfikowanie problemów, proponowanie rozwiązań i ich realizacja, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
24.04.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem...