- Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi;
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia;
- Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;
- Zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań;
- Wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy.
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań.
- praca w dynamicznej w spółce z branży software liczącej ponad 600 osób
- możliwość udziału w inicjatywach i projektach ogólnofirmowych
- dofinansowanie do MulitiSport i MultiLife
- dofinansowanie szkoleń i studiów
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- dofinansowanie do okularów
- program wsparcia dla pracowników Wellbee
- nagrody za 14-dniowy urlop (dotyczy umowy o pracę)
- bonusy świąteczne, premie uznaniowe
- podwyżki w zależności od wyników pracy
- nagrody za zatrudnienie poleconego kandydata
- wyprawka dla dziecka
- wydarzenia dla rodzin pracowników
- elastyczne godziny i możliwość pracy zdalnej
- imprezy integracyjne, wspólne akcje sportowe
- budżet na wspólny lunch zespołu
Podobne oferty:
07.04.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
04.04.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: Obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Informowanie klientów o ofercie i rozwiązywanie ich problemów. Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań. Wprowadzanie danych do systemów firmy. Wymagania: Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane. Wysoka kultura...
04.04.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadania na zapytania klientów – wsparcie klienta w rozwiązaniu problemów i udzieleniu mu pomocy z zachowaniem...