- Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów
- Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp.
- Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta
- Współpraca z działami operacyjnymi: serwisu, działu sprzedaży części, oraz działu handlowego
- Badanie satysfakcji Klienta
- Zdolności w relacjach interpersonalnych
- Komunikatywność
- Otwartość na nowe zadania i chęć nauki
- Umiejętność słuchania i adaptacji do różnego typu rozmówców
- Umiejętność posługiwania się narzędziami IT
- Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Centre
- Pracę w najwyższych standardach w renomowanej firmie o silnej i stabilnej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę u lidera marki premium gwarantującego rozwój zawodowy
- Motywacyjny system wynagradzania
- Stabilizację i bezpieczeństwo zawodowe z możliwością rozwoju i awansu
- Możliwość wykazania się inicjatywą i wdrażania własnych rozwiązań
- Prywatną Opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
- Świadczenia ZFŚS oraz dostęp do atrakcyjnych pakietów sportowych
- System płatnych poleceń pracowniczych
- Strzeżony parking pracowniczy
Podobne oferty:
15.05.2025
Konsultant Telefoniczny
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Nowy Targ
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów, Doświadczenie w pozyskiwaniu...
14.05.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o dokumentację, efektywna komunikacja mailowa,...
14.05.2025
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu
Lokalizacja: łódzkie / Kuśnie
Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem, technik sprzedaży, sposobów radzenia sobie ze stresem, obsługi klientów trudnych, techniki negocjacyjne.Pokonywanie objekcji klienta, etyka rozmowy telefonicznej i wykorzystywanie głosu w skutecznej obsłudze klienta.Techniczna obsługa systemu komputerowego w formie,...