Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
- profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
- jesteś osoba komunikatywną,
- potrafisz komunikować się jednym z tych języków: czeski, węgierski, słowacki – warunek konieczny,
- masz dobrą dykcję,
- posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
- jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
- posiadasz znajomość obsługi komputera,
- umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9-22 7 dni w tygodniu)
- kartę multisport,
- umowę zlecenie,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- program poleceń pracowniczych,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Podobne oferty:
22.11.2024
Customer service specialist in the automotive industry with English
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...
22.11.2024
Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...
22.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności zamówień Utrzymywanie pozytywnych relacji Współpraca z...