Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!

Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania konsumentów,
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
  • przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
  • pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Jeśli:
  • jesteś osoba komunikatywną,
  • potrafisz komunikować się w języku czeskim - warunek konieczny,
  • masz dobrą dykcję,
  • posiadasz rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • jesteś wielozadaniowy – Twój dzień będzie pełen różnorodnych zadań,
  • jesteś zaangażowany/a i odpowiedzialny/a,
  • posiadasz znajomość obsługi komputera,
  • umiejętnie obsługujesz skrzynkę mailową oraz chat.
Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9-21 7 dni w tygodniu)
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.

Podobne oferty:

30.01.2025

Konsultant Infolinii Obsługowej

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Stawki 2A

Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi. Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna. Elastyczny grafik: 8h w przedziale 7:00-19:00 Profesjonalne...

Więcej informacji

30.01.2025

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca

Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży. Obsługa...

Więcej informacji

29.01.2025

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

Firma: T-Mobile Polska

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia