- Oferuj wsparcie klientom poprzez telefon, czat, i e-mail, promując pozytywne interakcje.
- Dbaj o poufność danych klientów.
- Współpracuj z zespołem w celu osiągnięcia wyjątkowych doświadczeń dla klientów.
- Języki: Biegła znajomość rosyjskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Dostępność: Elastyczne godziny pracy, w tym weekendy i święta.
- Umiejętności interpersonalne: Pozytywne nastawienie i chęć pomocy.
- Umowa o pracę.
- Pakiet benefitów: Opieka zdrowotna, ubezpieczenie, fundusz rekreacyjny.
- Szkolenia i możliwości rozwoju.
- Motywująca kultura pracy i organizacja wydarzeń integracyjnych.
Podobne oferty:
13.08.2025
Konsultant Back Office
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Mailowe wsparcie dla klientów, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i bazy wiedzy. Zarządzanie zwrotami i zgłoszeniami RODO, zapewnienie poufności danych. Profesjonalna i zrozumiała komunikacja z klientami. Biegłość w języku polskim i...
13.08.2025
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
Firma: Benefit Systems SA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i jesteś w stanie pracować na kilku systemach jednocześnie? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję...
13.08.2025
Customer Support Specialist with French in the retail industry
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every customer interaction is professional, empathetic, and...