Ogłoszenie numer: 9550744, z dnia 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. klienta z językiem duńskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie dla klientów przez telefon, email, chat,
- Wsparcie techniczne,
- Zarządzenie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń,
- Zarządzanie reklamacjami,
- Obsługa klientów biznesowych i indywidualnych,
- Inicjowanie połączeń wychodzących w celach administracyjnych.
Wymagania
- Skupienie na jakości obsługi,
- Biegłe znajomość duńskiego (C1) i angielskiego (B2),
- Umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta,
- Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
- Dyspozycyjność (praca 5 dni w tygodniu, 8,5h zmiany).
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w obsłudze systemu CRM.
Oferujemy
- Zróżnicowane, międzynarodowe środowisko,
- Inwestycje w rozwój zawodowy,
- Wydarzenia integracyjne,
- Wsparcie lidera zespołu,
- Nowoczesne biuro w Warszawie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Umowa o pracę lub zlecenie.
Podobne oferty:
17.03.2025
Doradca klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów. Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
17.03.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
17.03.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...