Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 9775507, z dnia 2025-05-01

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Wielokanałowa obsługa klienta (telefon, e-mail, czat).
  • Aktywna sprzedaż i prezentacja oferty.
  • Analiza potrzeb klienta i dostosowywanie propozycji.
  • Zarządzanie informacjami w systemach cyfrowych.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość języka niemieckiego, dobra znajomość angielskiego.
  • Umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe.
  • Proaktywne podejście do obsługi klienta.

Oferujemy

  • Pełny etat lub umowę zlecenie, wynagrodzenie od 7000 zł brutto lub 45 zł/h + bonusy.
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej.
  • Szkolenia wstępne, pakiet benefitów, możliwości awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

09.05.2025

Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)

Firma: Grupa Inter Cars

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny

Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...

Więcej informacji

08.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...

Więcej informacji

08.05.2025

Specjalista wsparcia klienta - usługi bankowe z językiem angielskim i niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia