- Obsługa klientów przed i po sprzedaży
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Porównywanie produktów, oferty oraz doradztwo
- Obsługa komunikacji telefonicznej i zarządzanie danymi
- Biegłość w języku niemieckim (C1)
- Komunikatywny angielski (B2)
- Umiejętność obsługi MS Office
- Kompetencje komunikacyjne i organizacyjne
- Doświadczenie w obsłudze klienta preferowane
- Nowoczesne miejsce pracy
- Pakiet benefitów zdrowotnych i szkoleniowych
- Bonus za polecenie pracowników
- Międzynarodowe środowisko
- Możliwości rozwoju kariery
Podobne oferty:
30.06.2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die GDPR-bezogene Beschwerden mit Sorgfalt...
30.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
30.06.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...