- Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim
- Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym
- Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów
- Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej oraz baz wiedzy
- Biegła znajomość języka włoskiego (min. C1) w mowie i piśmie
- Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows oraz podstawowych usług sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP)
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych oraz oprogramowania biurowego
- Zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
- Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi bonusami
- Atmosfera pełna wsparcia i integracje
- Prywatna opieka zdrowotna Medicover
Podobne oferty:
03.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji o produkcie. Sprawdzanie...
26.11.2025
Readiness Onboarding Specialist with German
Firma: Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
What we do: We are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and...