Ogłoszenie numer: 9549127, z dnia 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Klientów Niemieckojęzycznych
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie, w tym promowanie ofert i akcji promocyjnych.
- Informowanie o zaletach produktów.
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Wysoka jakość obsługi w celu zapewnienia satysfakcji klientów.
- Współpraca zespołowa dla efektywnej obsługi klienta.
Wymagania
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Pozytywne nastawienie i zdolności sprzedażowe.
- Biegłość w języku niemieckim (C1).
- Umiejętności techniczne.
- Szybkie przyswajanie wiedzy.
Oferujemy
- Płatne szkolenie trwające 11 tygodni.
- Paczka benefitów (MyBenefit, Luxmed, opcjonalne ubezpieczenie grupowe).
- Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, możliwość pracy zdalnej.
- Szkolenia i rozwój zawodowy.
- Praca zmianowa.
Podobne oferty:
17.03.2025
Doradca klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów. Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
17.03.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
17.03.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...