- Obsługa klientów sklepu internetowego z użyciem różnych kanałów komunikacji (live chat, telefon, email), z przyjęciem wysokich standardów jakości.
- Zapewnienie empatycznego, profesjonalnego kontaktu oraz efektywnej pomocy na etapie przed i po sprzedaży.
- Aktywny udział w działaniach zespołowych i zarządzanie komunikacją wewnętrzną.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w kanale telefonicznym lub równoważnym.
- Biegła znajomość języka polskiego, znajomość angielskiego na poziomie co najmniej B1+/B2.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej, wysokie kompetencje interpersonalne.
- Gotowość do nauki, motywacja, zdolność do pracy wielozadaniowej.
- Biegłość w obsłudze komputera i aplikacji MS Office.
- Umowę zlecenie z atrakcyjnymi bonusami.
- Możliwości rozwoju w strukturze międzynarodowej.
- Elastyczne godziny pracy, dostosowanie dla studentów i możliwość pracy na część etatu.
Podobne oferty:
23.11.2024
Specjalista ds. Utrzymania Klienta
Firma: Polenergia Fotowoltaika S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Twój zakres obowiązków: Utrzymanie umowy poprzez negocjacje i budowanie relacji z klientem Wsparcie w obsłudze procesu rezygnacji Dbanie o wizerunek firmy Profesjonalna obsługa klienta- zrozumienie jego potrzeb i pomoc w ich realizacji Współpraca międzydziałowa Nasze wymagania: Min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży...
23.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
23.11.2024
Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...