Lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz słuchać i chętnie pomagasz w znalezieniu najlepszego rozwiązania? Szukamy osób, które dołączą do naszego zespołu obsługi słuchacza i zadbają o to, by każdy kontakt z Żakiem był pozytywnym doświadczeniem.
Na tym stanowisku będziesz pierwszą osobą, z którą porozmawia nasz przyszły słuchacz — telefonicznie, na czacie lub w mediach społecznościowych. Twoim zadaniem będzie nie tylko udzielanie informacji, ale też aktywne wspieranie w procesie rekrutacji i promowanie naszej oferty edukacyjnej.
- Obsługa infolinii - przychodzących połączeń telefonicznych
- Realizacja kampanii telefonicznych wychodzących sprzedażowych
- Obsługa czatów firmowych
- Zarządzanie i obsługa kontaktów w systemie Meta (Facebook / Instagram)
- Realizacja działań w pozostałych firmowych kanałach komunikacji
- Praca zgodnie z wyznaczonymi planami sprzedażowymi i realizacja celów sprzedażowych
- Raportowanie wyników w ustalonej formie
- Komunikatywność i umiejętność jasnego przekazywania informacji
- Otwartość na drugiego człowieka, cierpliwość i umiejętność panowania nad emocjami
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego / ortografii
- Wysoka kultura osobista
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Wsparcie we wdrożeniu w obejmowane stanowisko
- Możliwość korzystania ze szkoleń
- Dostęp do benefitów w atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna
- Ciekawą pracę, która codziennie dostarczy nowych możliwości rozwoju
Podobne oferty:
24.11.2025
Konsultant
Firma: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W CZELADZI
Lokalizacja: śląskie / Czeladź
1.Prowadzenie wszelkich działań w zakresie utworzenia PMT.2.Merytoryczny mentoring nad prawidłową realizacją oferty PMT.3.Tworzenie harmonogramów działalności PMT.4.Opracowywanie obszarów tematycznych oddolnych inicjatyw lokalnych (OIL).5.Prowadzenie wspierających spotkań z uczestnikami inicjujących...
12.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)...