Ogłoszenie numer: 10302578, z dnia 2025-10-08
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów biznesowych przez telefon, e-mail i czat.
- Realizacja dyspozycji i zapytań klientów.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
- Współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działami.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w Contact Center lub B2B.
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i pracy zespołowej.
- Orientacja na realizację celów i rozwiązywanie problemów.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Współpracę w młodym, zgranym zespole.
- Umowę zlecenie z możliwością długofalowej współpracy.
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie w preferencyjnych warunkach.
- Dostęp do szkoleń i platformy rozwojowej.
- Zniżki na produkty i usługi.
- Swobodną atmosferę pracy (brak dress code’u).
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
Podobne oferty:
04.11.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...
04.11.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...
04.11.2025
Konsultant ds. wynajmu pojazdów
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów w zakresie wynajmu samochodów – od rezerwacji po podpisanie umowy. Prezentowanie oferty, udzielanie informacji i rekomendowanie dodatkowych usług. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz rozliczenia finansowe. Wspieranie działań zespołu oraz utrzymywanie wysokiego...