Ogłoszenie numer: 10302578, z dnia 2025-10-08
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta B2B
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa klientów biznesowych przez telefon, e-mail i czat.
- Realizacja dyspozycji i zapytań klientów.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
- Współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działami.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w Contact Center lub B2B.
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i pracy zespołowej.
- Orientacja na realizację celów i rozwiązywanie problemów.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
- Współpracę w młodym, zgranym zespole.
- Umowę zlecenie z możliwością długofalowej współpracy.
- Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie w preferencyjnych warunkach.
- Dostęp do szkoleń i platformy rozwojowej.
- Zniżki na produkty i usługi.
- Swobodną atmosferę pracy (brak dress code’u).
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
Podobne oferty:
10.10.2025
Customer Service Specialist with Slovenian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote work from Poland area. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks...
10.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Praca w 100% zdalna Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami....
10.10.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...