- Obsługa połączeń przychodzących i pomoc klientom koncernu energetycznego (prąd i gaz).
- Rozwiązywanie spraw dotyczących faktur, wyboru taryf, reklamacji oraz aktualizacji danych.
- Codzienne zapoznawanie się z procedurami i zmianami w systemie.
- Wszystkie zadania wykonujesz elektronicznie, przy wsparciu Team Leadera.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) – warunek konieczny do obsługi klientów.
- Dobra umiejętność obsługi komputera.
- Umiejętność aktywnego słuchania i tworzenia jasnych, pełnych szacunku wypowiedzi.
- Gotowość do pracy zmianowej (poniedziałek-piątek, 08:00 – 18:00).
- Wynagrodzenie 7000 zł brutto + wysoka premia (do 1800 zł brutto).
- Praca w 100% zdalna (zapewniamy sprzęt).
- Płatne, zdalne szkolenie wdrażające (6 tygodni).
- Rozbudowany pakiet benefitów: Opieka medyczna (Medicover), Karta sportowa (Medicover Sport), konsultacje z psychologiem, Worksmile, dofinansowanie wypoczynku.
- Program poleceń pracowniczych (do 3000 zł brutto).
- Realne możliwości awansu – stawiamy na rozwój wewnętrzny.
Podobne oferty:
01.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)...
30.10.2025
Konsultant ds. kontaktu z klientem
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zakres obowiązków Obsługa infolinii - przychodzących połączeń telefonicznych Realizacja kampanii telefonicznych wychodzących sprzedażowych Obsługa czatów firmowych Zarządzanie i obsługa kontaktów w systemie Meta (Facebook / Instagram) Realizacja działań w pozostałych firmowych kanałach komunikacji Praca...
30.10.2025
Konsultant ds. wsparcia klienta w dziale Backoffice z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych głównie mailowo Rozwiązywanie złożonych problemów i skarg, w tym związanych z RODO Przetwarzanie zwrotów i reklamacji Wsparcie procesów zespołu Backoffice w celu zapewnienia płynności operacji Biegła znajomość niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego...