- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami posługującymi się językiem niemieckim,
- wsparcie w zakresie reklamacji, napraw oraz części zamiennych,
- udzielanie informacji dotyczących produktów i ich działania,
- analiza zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych,
- aktualizacja danych i obsługa systemu CRM.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1),
- umiejętność logicznego myślenia i szukania rozwiązań,
- komunikatywność, cierpliwość i pozytywne nastawienie,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub branży technicznej,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie ok. 7500 zł brutto miesięcznie,
- kompleksowe szkolenie wdrożeniowe,
- nowoczesne biuro w centrum Katowic,
- prywatną opiekę medyczną, dostęp do kafeterii benefitów i inicjatywy firmowe,
- przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu.
Podobne oferty:
12.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Telefoniczna obsługa Klientów niemieckojęzycznych Udzielanie wsparcia w zakresie drobnych usterek, gwarancji i części zamiennych Ustalanie rozwiązań technicznych zdalnie, bez potrzeby wizyty serwisanta Dobieranie produktów do potrzeb Klientów Praca z systemem CRM w celu rejestrowania zgłoszeń i kontaktów Znajomość...
12.11.2025
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współpraca z zespołem, który stawia na wzajemne wsparcie i dobrą atmosferę. Dbałość o...
12.11.2025
Konsultant ds. wsparcia klientów
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, reprezentowanie marki w kontaktach z klientami. Realizacja zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja usług serwisowych. Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów klientów. Obsługa reklamacji, realizacja zamówień, organizacja zwrotów oraz udzielanie...