- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie pozytywnego kontaktu z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Zaawansowana znajomość portugalskiego (min. C1) i dobra znajomość angielskiego (B2).
- Zdolność do zachowania spokoju i taktu.
- Silne umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Wysokie umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii.
- Możliwość pracy zdalnej z domu.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, system benefitów).
- Integracje i wydarzenia zespołowe.
- Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośrednich kontaktów z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: MPP - CYFROWA FOTO
Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów
ZAKRES OBOWIĄZKÓW pierwsza linia wsparcia dla klienta niemieckojęzycznego; codzienny kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; skuteczne rozwiazywanie problemów klientów; współpraca z innymi działami Firmy w celu...
20.11.2024
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji. Rozwiązywanie problemów...
20.11.2024
Pracownik Wsparcia Klienta z Językiem Chorwackim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur. Emfaza i entuzjazm w kontaktach z klientami....