Ogłoszenie numer: 10390983, z dnia 2025-10-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Przemyśl
Opis stanowiska
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami
- Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów
- Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Sprawna obsługa komputera i gotowość do nauki nowych systemów
- Komunikatywność, dokładność i życzliwe podejście do rozmówcy
- Doświadczenie w bankowości niewymagane – zapewnione pełne szkolenie
Oferujemy
- Pracę w systemie hybrydowym (Szczecin: 3 tygodnie z domu / 1 tydzień w biurze)
- Premię powitalną 4000 zł na start
- Pakiet medyczny i karta MultiSport
- Integracje zespołowe i przyjazną atmosferę
- Możliwość relokacji z pokryciem kosztów przejazdu i zakwaterowania
Podobne oferty:
13.11.2025
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
13.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem duńskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat, Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu, Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń, Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia. Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym...
13.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności...