Ogłoszenie numer: 10390989, z dnia 2025-10-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Grudziądz
Opis stanowiska
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami
 - Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów
 - Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników
 
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
 - Sprawna obsługa komputera i gotowość do nauki nowych systemów
 - Komunikatywność, dokładność i życzliwe podejście do rozmówcy
 - Doświadczenie w bankowości niewymagane – zapewnione pełne szkolenie
 
Oferujemy
- Pracę w systemie hybrydowym (Szczecin: 3 tygodnie z domu / 1 tydzień w biurze)
 - Premię powitalną 4000 zł na start
 - Pakiet medyczny i karta MultiSport
 - Integracje zespołowe i przyjazną atmosferę
 - Możliwość relokacji z pokryciem kosztów przejazdu i zakwaterowania
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
03.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Just GYM!
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....
03.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: MPP Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków Odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne dotyczące naszych fotoproduktów, takich jak fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki; Pomoc techniczna – udzielanie informacji o produktach i programach oraz rozwiązywanie problemów technicznych związanych z zamówieniami; Współpraca z...