Ogłoszenie numer: 10390998, z dnia 2025-10-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami
- Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów
- Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Sprawna obsługa komputera i gotowość do nauki nowych systemów
- Komunikatywność, dokładność i życzliwe podejście do rozmówcy
- Doświadczenie w bankowości niewymagane – zapewnione pełne szkolenie
Oferujemy
- Pracę w systemie hybrydowym (Szczecin: 3 tygodnie z domu / 1 tydzień w biurze)
- Premię powitalną 4000 zł na start
- Pakiet medyczny i karta MultiSport
- Integracje zespołowe i przyjazną atmosferę
- Możliwość relokacji z pokryciem kosztów przejazdu i zakwaterowania
Podobne oferty:
25.10.2025
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit) Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards; Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele; Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen...
25.10.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę klientów telefonicznie i mailowo Pomoc w odczycie liczników prądu i gazu Wyjaśnianie faktur i udzielanie informacji o zmianach w ofercie Nasze wymagania :) Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B2+ :) Dyspozycyjność do pracy od 17.11...
25.10.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to general questions about credit card products, self-services and...