Ogłoszenie numer: 9718015, z dnia 2025-04-20
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Sektorze Lotniczym z j. hiszpańskim
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Opis stanowiska
- Rozpoczynanie szkolenia w maju, praca w pełnych, 5-dniowych cyklach tygodniowych.
- Wstępne zatrudnienie stacjonarne z możliwością przejścia na model hybrydowy po kilku miesiącach.
- Pierwszy kontakt dla klientów premium, doradztwo w zakresie rezerwacji lotów i zarządzanie płatnościami.
- Obsługa klienta przez telefon i czat.
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego.
- Kompetencje komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej, organizacja pracy.
Oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku, równość szans.
- Dwumiesięczne szkolenie z nauką przez praktykę i wsparciem mentorów.
- Rozwój osobisty poprzez coaching oraz praca w nowoczesnym biurze.
Podobne oferty:
09.05.2025
Kundenservice-Spezialist - Superheld der Automobilbranche
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind wichtig, Du arbeitest im Team - Zusammenarbeit ist der Schlüssel...
09.05.2025
Specjalista ds. sprzedaży e-commerce (j. francuski)
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Metro Młociny
Będziesz odpowiedzialny za: Obsługa Klientów francuskojęzycznych w zakresie sprzedaży Wsparcie Klientów w korzystaniu z oferty sklepu internetowego Informowanie Klientów o dostępnej ofercie handlowej firmy oraz o aktualnych promocjach Oczekujemy: Biegłej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny) Chęci do...
08.05.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną. Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów. Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów. Biegła...