- Kompleksowa obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc przez telefon, czat i e-mail
- Informowanie o bagażu, rezerwacjach, lotach i pomoc podczas podróży
- Rozwiązywanie problemów i zarządzanie skargami
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i zorientowanie na klienta
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Elastyczność godzin pracy (9:00-22:00)
- Nowoczesne środowisko pracy
- Imprezy integracyjne
Podobne oferty:
05.07.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...
05.07.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu kontaktów Dobra organizacja pracy Zaangażowania w...
05.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...