Ogłoszenie numer: 9626935, z dnia 2025-03-16
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem bułgarskim
Miejsce pracy: Lublin
Opis stanowiska
- Obsługa klientów przed i po zakupie elektrycznych samochodów.
- Zapewnianie wsparcia telefonicznego i via chat.
- Budowanie relacji z klientami.
- Dbalność o dokładność danych w systemach.
Wymagania
- Zaawansowana znajomość języka bułgarskiego (C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Praca stacjonarna w Lublinie.
- Biegłość w obsłudze komputera.
- Umiejętność pracy zespołowej i pozytywne podejście.
- Motywacja, dokładność i umiejętności organizacyjne.
- Zdolności analityczne i kreatywne myślenie w rozwiązywaniu problemów.
Oferujemy
- Płatne szkolenie wprowadzające.
- Konkurencyjne wynagrodzenie z bonusami.
- Umowa o pracę na pełny etat.
- Praca od poniedziałku do soboty (09:00 - 18:00).
- Pakiet medyczny (Luxmed), ubezpieczenie grupowe.
- Programy rozwoju zawodowego i osobistego, kursy językowe.
- Możliwości kariery w międzynarodowym środowisku.
- Wydarzenia firmowe i działania społeczne.
Podobne oferty:
17.03.2025
Doradca klienta z j. niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ukończenie 6-tygodniowego, płatnego szkolenia wprowadzającego. Obsługa klientów poprzez przychodzące połączenia, wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i prowadzenie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy. Proaktywne wykrywanie i rozwiązywanie błędów. Biegła znajomość języka niemieckiego (min....
17.03.2025
Technical Supporter with Dutch - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...
17.03.2025
Technical Supporter with French - Networking
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical assistance through telephone, email,...