Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim

Ogłoszenie numer: 10361411, z dnia 2025-10-25

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim lub słowackim

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości
  • Realizacja celów ustalonych przez klienta i przełożonych
  • Dbanie o zgodność działań z procedurami i polityką firmy
  • Terminowe i efektywne wykonywanie codziennych obowiązków

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (C1–C2)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
  • Doświadczenie w obsłudze klienta – warunek konieczny
  • Dobra znajomość MS Office i umiejętność pracy z komputerem
  • Zaangażowanie, komunikatywność i pozytywne nastawienie

Oferujemy

  • Umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • Pracę stacjonarną w nowoczesnym biurze w Warszawie
  • Stałe godziny pracy – od poniedziałku do piątku, w godzinach dziennych
  • Prywatną opiekę medyczną (Medicover)
  • Kartę Multisport i programy wspierające zdrowy styl życia
  • Dofinansowanie do okularów i wypoczynku, bony świąteczne i okazjonalne
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udział w międzynarodowych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.11.2025

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współpraca z zespołem, który stawia na wzajemne wsparcie i dobrą atmosferę. Dbałość o...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: /

Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia