- kompleksowa obsługa klientów niderlandzkojęzycznych przez telefon, czat i formularze online,
- udzielanie informacji o produktach, zamówieniach, gwarancjach i zwrotach,
- przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń oraz reklamacji,
- udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa produktowego,
- dbanie o wysoki poziom satysfakcji i pozytywny wizerunek marki.
- bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego (C1/C2) oraz komunikatywny angielski (min. B2),
- doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane w środowisku międzynarodowym,
- umiejętność pracy z systemami CRM i narzędziami biurowymi,
- empatia, dobra dykcja i wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem,
- nastawienie na współpracę i rozwiązywanie problemów.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- nowoczesne miejsce pracy w centrum Katowic,
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie i kartę benefitową,
- szkolenia językowe i możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- program poleceń oraz atrakcyjne premie za rekomendacje.
Podobne oferty:
12.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)...
06.11.2025
Konsultant ds. kontaktu z klientem
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zakres obowiązków Obsługa infolinii - przychodzących połączeń telefonicznych Realizacja kampanii telefonicznych wychodzących sprzedażowych Obsługa czatów firmowych Zarządzanie i obsługa kontaktów w systemie Meta (Facebook / Instagram) Realizacja działań w pozostałych firmowych kanałach komunikacji Praca...
30.10.2025
Konsultant ds. wsparcia klienta w dziale Backoffice z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych głównie mailowo Rozwiązywanie złożonych problemów i skarg, w tym związanych z RODO Przetwarzanie zwrotów i reklamacji Wsparcie procesów zespołu Backoffice w celu zapewnienia płynności operacji Biegła znajomość niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego...