Ogłoszenie numer: 10216283, z dnia 2025-09-05
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów
- Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office i swoboda w obsłudze komputera
- Kultura osobista i zaangażowanie w kontakt z klientem
- Motywacja do nauki i rozwoju
- Dostęp do stabilnego internetu kablowego (WiFi niewystarczające)
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego – większość kadry kierowniczej awansowała wewnętrznie
- Atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport
- Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
- Doświadczenie w międzynarodowym projekcie z branży finansowej
- Przyjazną atmosferę i wspierający zespół
- Dodatkowe korzyści: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do okularów, świąteczne prezenty dla dzieci
- Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych
- Sprzęt niezbędny do pracy zapewniony przez pracodawcę
Podobne oferty:
05.09.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
05.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: English Language Centre "First Decision"
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie...
04.09.2025
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim w Zespole Reklamacji i Retencji
Firma: Promedica24
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi Udział w procesie rozpatrywania reklamacji Obsługa procesu wypowiedzeń umów klientów Współpraca z innymi działami firmy w centrali i regionach Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka...