- codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy,
- udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi,
- pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych,
- dbałość o wysoką jakość komunikacji i pozytywne doświadczenie klienta,
- współpraca z zespołem w rozwiązywaniu bieżących zgłoszeń.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność jasnego przekazywania informacji i pracy zespołowej,
- cierpliwość, dokładność oraz pozytywne nastawienie,
- gotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach od września.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, platforma MyBenefit),
- bezpłatne szkolenia online i lekcje języka angielskiego,
- przyjazne środowisko pracy i wsparcie w rozwoju,
- udział w inicjatywach integracyjnych i programie poleceń pracowniczych.
Podobne oferty:
12.11.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie ze standardami firmy Realizacja celów dotyczących satysfakcji klienta Zaangażowanie i uważne podejście do problemów klientów w celu ich skutecznego rozwiązania Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)...
06.11.2025
Konsultant ds. kontaktu z klientem
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Zakres obowiązków Obsługa infolinii - przychodzących połączeń telefonicznych Realizacja kampanii telefonicznych wychodzących sprzedażowych Obsługa czatów firmowych Zarządzanie i obsługa kontaktów w systemie Meta (Facebook / Instagram) Realizacja działań w pozostałych firmowych kanałach komunikacji Praca...
30.10.2025
Konsultant ds. wsparcia klienta w dziale Backoffice z językiem niemieckim i angielskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych głównie mailowo Rozwiązywanie złożonych problemów i skarg, w tym związanych z RODO Przetwarzanie zwrotów i reklamacji Wsparcie procesów zespołu Backoffice w celu zapewnienia płynności operacji Biegła znajomość niemieckiego (min. C1) i bardzo dobra angielskiego...