Ogłoszenie numer: 10384311, z dnia 2025-11-02
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
- Dbanie o satysfakcję klienta i realizację wyznaczonych celów jakościowych.
- Profesjonalne wsparcie klientów – aktywne słuchanie i skuteczne rozwiązywanie ich problemów.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) oraz komunikatywny angielski (min. poziom B2).
- Wysoka kultura osobista i nastawienie na klienta.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Motywacja do rozwoju i chęć podnoszenia swoich kompetencji.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna.
- Nowoczesne biuro w Gdańsku i przyjazna atmosfera pracy.
- Miesięczny bonus za osiąganie celów KPI.
- Bonusu za nienaganną obecność oraz wsparcie na relokację.
- Dodatkowe świadczenia: dofinansowanie urlopu, wsparcie przy zakupie okularów, prezenty świąteczne dla dzieci.
- Dostęp do programów rozwojowych i szkoleń online.
Podobne oferty:
13.11.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę klientów telefonicznie i mailowo Pomoc w odczycie liczników prądu i gazu Wyjaśnianie faktur i udzielanie informacji o zmianach w ofercie Nasze wymagania :) Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie B2+ :) Dyspozycyjność do pracy od 17.11...
13.11.2025
Specjalista do obsługi klienta niemieckojęzycznego
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Rodzaj pracy: stacjonarna + wyjazdy służbowe do Niemiec Kogo szukamy: Szukamy osoby, która lubi rozmawiać z ludźmi, potrafi złapać dobry kontakt przez telefon i zna język niemiecki. Nie musisz mieć dużego doświadczenia w sprzedaży – ważne, żebyś był(a) otwarty(a), zaangażowany(a) i chętny(a) do nauki....
13.11.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Spanish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...