Ogłoszenie numer: 10391697, z dnia 2025-11-05
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
- Dbanie o satysfakcję klienta i realizację wyznaczonych celów jakościowych.
- Profesjonalne wsparcie klientów – aktywne słuchanie i skuteczne rozwiązywanie ich problemów.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1) oraz komunikatywny angielski (min. poziom B2).
- Wysoka kultura osobista i nastawienie na klienta.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Motywacja do rozwoju i chęć podnoszenia swoich kompetencji.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna.
- Nowoczesne biuro w Gdańsku i przyjazna atmosfera pracy.
- Miesięczny bonus za osiąganie celów KPI.
- Bonusu za nienaganną obecność oraz wsparcie na relokację.
- Dodatkowe świadczenia: dofinansowanie urlopu, wsparcie przy zakupie okularów, prezenty świąteczne dla dzieci.
- Dostęp do programów rozwojowych i szkoleń online.
Podobne oferty:
04.12.2025
Konsultant ds. Wsparcia Produktowego
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Prowadzenie rozmów oraz udzielanie odpowiedzi klientom poprzez telefon, e-mail, czat i social media Wyjaśnianie kwestii użytkowych dotyczących produktów i analizowanie prostych problemów technicznych Obsługa zgłoszeń serwisowych i nadzorowanie procesu naprawy urządzeń Praca zgodnie z procedurami projektowymi i...
04.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Odbieranie połączeń przychodzących, maili i czatów od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy...
04.12.2025
Customer Support with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers — whatever...