Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Telefoniczna obsługa Klientów niemieckojęzycznych
  • Udzielanie wsparcia w zakresie drobnych usterek, gwarancji i części zamiennych
  • Ustalanie rozwiązań technicznych zdalnie, bez potrzeby wizyty serwisanta
  • Dobieranie produktów do potrzeb Klientów
  • Praca z systemem CRM w celu rejestrowania zgłoszeń i kontaktów
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 – swobodna komunikacja
  • Umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • Pozytywne nastawienie i chęć niesienia pomocy
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta lub branży technicznej będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (wynagrodzenie ok. 7500 zł brutto)
  • Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe – przygotujemy Cię do roli
  • Nowoczesne biuro zlokalizowane w Katowicach
  • Prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do kafeterii benefitów
  • Przyjazną atmosferę, wsparcie zespołu i luźną kulturę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.11.2025

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współpraca z zespołem, który stawia na wzajemne wsparcie i dobrą atmosferę. Dbałość o...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...

Więcej informacji

22.11.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: /

Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert oraz wsparcie Sales Managerów....

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia