- Udzielanie profesjonalnego wsparcia klientom niemieckojęzycznym
- Rozwiązywanie bieżących problemów i udzielanie informacji w kwestiach finansowych
- Utrzymywanie pozytywnych relacji i budowanie długofalowego zaufania
- Dbanie o wysoki standard jakości obsługi
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Umiejętność logicznego myślenia i sprawnego rozwiązywania problemów
- Cierpliwość, empatia i odporność na stres
- Gotowość do pracy w pełnym wymiarze – w trybie hybrydowym lub stacjonarnym w Szczecinie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej w elastycznym modelu
- Program wdrożeniowy i szkolenia wspierające rozwój kompetencji
- Rozbudowany pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, platforma benefitowa
- Bonus powitalny i premie za polecenia nowych pracowników
- Przyjazną atmosferę pracy oraz liczne inicjatywy integracyjne
Podobne oferty:
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...