Ogłoszenie numer: 10422261, z dnia 2025-11-14
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia klientom niemieckojęzycznym za pośrednictwem telefonu, czatu i formularzy online
- Pomoc w sprawach związanych z zamówieniami, zwrotami oraz obsługą urządzeń domowych
- Udzielanie informacji o produktach i doradztwo w zakresie akcesoriów oraz rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
- Zapewnienie wysokiego standardu obsługi, dbając o pozytywne doświadczenia klientów
- Współpraca z zespołem w biurze w Katowicach i udział w codziennych zadaniach działu
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) w mowie i piśmie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność obsługi komputera i chęć nauki nowych systemów
- Otwartość, cierpliwość i pozytywne nastawienie do pracy z klientem
- Gotowość do rozpoczęcia pracy stacjonarnie w Katowicach
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa lub vouchery MyBenefit, prywatne ubezpieczenie
- Darmowy dostęp do kursów online oraz lekcji języka angielskiego
- Program poleceń pracowniczych i atrakcyjne wydarzenia integracyjne
- Przyjazną atmosferę pracy w zespole międzynarodowym i nowoczesnym biurze
Podobne oferty:
26.11.2025
Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży turystycznej – ta oferta jest dla Ciebie! U...
26.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18
Zadania: obsługa Klientów sieciowych i monitorowanie realizacji usług, przygotowywanie rozliczeń dla Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami i wsparcie przy realizacji zleceń, tworzenie i obsługa dokumentacji związanej z projektami Klientów, udział w projektach i inicjatywach poprawiających obsługę...
26.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Jakości i Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Plac Europejski 2
Na rozgrzewkę kilka pytań Znasz zasady profesjonalnej obsługi Klienta – niezależnie od tego, czy kontaktujesz się telefonicznie, mailowo czy na czacie? Potrafisz sprawnie poruszać się po procedurach reklamacyjnych i wewnętrznych procesach, tak by naprawdę wspierały dobrą obsługę? Potrafisz korzystać z bazy...