- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile).
- Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+).
- Otwartość, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Zdolności decyzyjne, płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut).
- Praca w międzynarodowym środowisku, elastyczne miejsce pracy.
- Prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
- Benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Możliwości rozwoju i awansu, szkolenia wewnętrzne.
- Rozwój umiejętności językowych.
Podobne oferty:
18.03.2025
Techniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Co na Ciebie czeka? Misja specjalna: Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów niemieckojęzycznych — odbierając połączenia i odpowiadając na maile, pomożesz im rozwiązywać techniczne zagadki i sprawisz, że poczują się naprawdę zaopiekowani. Wyzwania, które rozwijają: Problemy techniczne? Dla Ciebie to...
18.03.2025
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone Identyfikować problemy i...
18.03.2025
Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i chat Rozwiazywanie...