- Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile).
- Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+).
- Otwartość, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Zdolności decyzyjne, płynność w obsłudze komputera.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut).
- Praca w międzynarodowym środowisku, elastyczne miejsce pracy.
- Prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
- Benefity (vouchery, aktywności sportowe).
- Możliwości rozwoju i awansu, szkolenia wewnętrzne.
- Rozwój umiejętności językowych.
Podobne oferty:
19.03.2025
Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) Otwartość i doskonałe umiejętności...
19.03.2025
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych. Zaawansowana znajomość języka holenderskiego...
19.03.2025
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych...