Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile).
  • Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2+).
  • Otwartość, doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Zdolności decyzyjne, płynność w obsłudze komputera.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut).
Oferujemy:
  • Praca w międzynarodowym środowisku, elastyczne miejsce pracy.
  • Prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie.
  • Benefity (vouchery, aktywności sportowe).
  • Możliwości rozwoju i awansu, szkolenia wewnętrzne.
  • Rozwój umiejętności językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

19.03.2025

Doradca ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług. Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+) Otwartość i doskonałe umiejętności...

Więcej informacji

19.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych. Zaawansowana znajomość języka holenderskiego...

Więcej informacji

19.03.2025

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu zaawansowanych problemów technicznych...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia