- Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
- Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności
- Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią i zaangażowaniem
- Pomoc klientom indywidualnym i biznesowym jako pierwsza linia kontaktu
- Prowadzenie zadań administracyjnych, w tym połączeń wychodzących i zbierania opinii
- Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
- Proaktywne podejście, kreatywność i orientacja na klienta
- Zainteresowanie technologią i chęć rozwoju
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
- Pracę w międzynarodowym zespole z przyjazną atmosferą
- Możliwości rozwoju zawodowego i odkrywania własnych talentów
- Imprezy integracyjne i wsparcie Team Leadera na co dzień
- Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy
- Pracę, w której technologia łączy się z rozrywką i realnym wpływem na doświadczenia użytkowników
Podobne oferty:
17.07.2025
Konsultant
Firma: Urząd Statystyczny w Lublinie
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Warunki pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnatrz, praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego, przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez...
15.07.2025
Konsultant Backoffice z j. niemieckim (obsługa e-mailowa)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werde unser E-Mail-Backoffice-Held für den deutschen Markt! Minimale Anrufbelastung, maximale Wirkung – unterstütze Kunden professionell, einfühlsam und lösungsorientiert. Kundenprobleme analysieren & lösen – frühere Interaktionen & interne Tools nutzen, Rückerstattungen & GDPR-Beschwerden sorgfältig bearbeiten,...