Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem norweskim (branża streamingowa)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników platform streamingowych przez telefon, e-mail i czat
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i pytań dotyczących subskrypcji, umów oraz płatności
  • Profesjonalna obsługa reklamacji z empatią i zaangażowaniem
  • Pomoc klientom indywidualnym i biznesowym jako pierwsza linia kontaktu
  • Prowadzenie zadań administracyjnych, w tym połączeń wychodzących i zbierania opinii
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka norweskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
  • Proaktywne podejście, kreatywność i orientacja na klienta
  • Zainteresowanie technologią i chęć rozwoju
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM (np. Salesforce, SAP, HubSpot)
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole z przyjazną atmosferą
  • Możliwości rozwoju zawodowego i odkrywania własnych talentów
  • Imprezy integracyjne i wsparcie Team Leadera na co dzień
  • Nowoczesne biuro w Warszawie z komfortowymi warunkami pracy
  • Pracę, w której technologia łączy się z rozrywką i realnym wpływem na doświadczenia użytkowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

17.07.2025

Konsultant

Firma: Urząd Statystyczny w Lublinie

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Warunki pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnatrz, praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego, przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez...

Więcej informacji

15.07.2025

Konsultant Backoffice z j. niemieckim (obsługa e-mailowa)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Werde unser E-Mail-Backoffice-Held für den deutschen Markt! Minimale Anrufbelastung, maximale Wirkung – unterstütze Kunden professionell, einfühlsam und lösungsorientiert. Kundenprobleme analysieren & lösen – frühere Interaktionen & interne Tools nutzen, Rückerstattungen & GDPR-Beschwerden sorgfältig bearbeiten,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia