- Obsługa klienta przed i po sprzedaży (telefon, e-mail, czat, social media).
- Rozwiązywanie problemów technicznych i reklamacji.
- Doradztwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty.
- Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i dobrego wizerunku firmy.
- Biegła znajomość języka polskiego i ukraińskiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku.
- Zainteresowanie rozwojem zawodowym w obsłudze klienta.
- Atrakcyjne bonusy za polecenie znajomych.
- Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości nauki języków i rozwoju zawodowego.
- Udział w ciekawych projektach i imprezach integracyjnych.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Podobne oferty:
05.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Siemianowice Śląskie
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...
05.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów. Biegła znajomość języka czeskiego lub...